Exploring Local Public PlacesGeography Fieldwork and Story Maps with Preservice Teachers
Todd Kenreich
Zu finden in: EdMedia 2018, 2018
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Zusammenfassungen
With growing interest in more authentic, geospatial data to support inquiry learning, this qualitative study explores the beliefs of ten preservice social studies teachers about the use of a Story Map to support inquiry learning about local public places. Findings highlight four major themes of preservice beliefs: initial worry and confusion about Story Maps, 2) Story Maps for visualizing the big picture, 3) Story Maps as a vehicle for raising civic awareness and engagement, and 4) the importance of a micro-local scale with Story Maps for students. An implication of the study is a call for greater attention to geospatial tools and data through the introduction of Story Maps in teacher education programs.
Von Todd Kenreich im Konferenz-Band EdMedia 2018 (2018) im Text Exploring Local Public Places Dieses Konferenz-Paper erwähnt ...
Personen KB IB clear | Peggy A. Ertmer , Anne T. Ottenbreit-Leftwich , Olgun Sadik , Emine Sendurur , Polat Sendurur | ||||||||||||||||||
Texte |
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Volltext dieses Dokuments
Exploring Local Public Places: Geography Fieldwork and Story Maps with Preservice Teachers: Volltext als PDF (: , 158 kByte; : 2021-03-21) |
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Beat und dieses Konferenz-Paper
Beat hat Dieses Konferenz-Paper während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.