Instructional materials and students’ learning stylesPatricia Fidalgo, Ieda M. Santos, Joan Thormann
Zu finden in: EdMedia 2018, 2018
|
|
Diese Seite wurde seit 5 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
This poster presents the results of an exploratory study conducted in an Emirati college on a blended course offered to graduate students enrolled in Masters’ of Education Program. According to their learning styles and their preferences, students could choose between different formats of instructional materials. These materials were created by the instructors and distributed on the school’s Learning Management System (LMS). Data was collected through a questionnaire and the frequencies provided by the LMS regarding the materials accessed by the students. Results show that there were some discrepancies between students’ frequency of access to the instructional materials and their stated learning preferences.
Von Patricia Fidalgo, Ieda M. Santos, Joan Thormann im Konferenz-Band EdMedia 2018 (2018) im Text Instructional materials and students’ learning styles Volltext dieses Dokuments
Instructional materials and students’ learning styles: Volltext als PDF (: , 201 kByte; : 2021-03-21) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Konferenz-Paper
Beat hat Dieses Konferenz-Paper während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Konferenz-Paper einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.