Assessing Student Learning Using Universal Design for Learning (UDL) ApproachesDebra K Bauder, Susie Gronseth, Thomas Simmons
Zu finden in: EdMedia 2018, 2018
|
|
Diese Seite wurde seit 5 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
Assessment is an embedded method that has been used in classrooms for decades. However, in many respects, assessment methods have become archaic, outdated and questionable, although the need to conduct assessment has not. With the emphasis on 21st Century learning and pedagogy, the approaches to assessment need to shift towards becoming more authentic and providing better accountability of student learning. Through the use of digital technologies, teachers can now get better snapshots of how their students are progressing. Further, aligning the use of these digital technologies with Universal Design for Learning (UDL) enables teachers and administrators to better understand student achievement and support accountability to other educators, parents and the community.
Von Debra K Bauder, Susie Gronseth, Thomas Simmons im Konferenz-Band EdMedia 2018 (2018) im Text Assessing Student Learning Using Universal Design for Learning (UDL) Approaches Volltext dieses Dokuments
Assessing Student Learning Using Universal Design for Learning (UDL) Approaches: Volltext als PDF (: , 210 kByte; : 2021-03-21) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Konferenz-Paper
Beat hat Dieses Konferenz-Paper während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Konferenz-Paper einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.