Investigating the Impact of a Community Makers´ Guild Training Program on Elementary and Middle School Educator Perceptions of STEM (Science, Technology, Engineering, and Mathematics)Jennifer Miller-Ray
Zu finden in: STEAM Education (Seite 79 bis 100), 2019
|
|
Diese Seite wurde seit 5 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
Transformative STEM learning spaces have grown rapidly in schools, libraries, and museums as “Learning Labs” or “Makerspaces.” This paper introduces an elementary and middle school project-based learning-integrated curricular approach and Makers’ Guild professional development program that introduces participants to STEM career pathways using challenge cards. Makerspaces provide opportunities to assist organizations in efforts to improve teacher attitudes and confidence levels toward STEM and instructional technology. This study investigated a Makerspace professional development program, the Makers’ Guild, provided to teachers within North Texas over the course of a semester and was funded through a NASA Makerspace outreach grant. The research employed a constructionist approach delivered via instructional methods incorporating 2D and 3D technologies during STEM instructional activities within a creative space. Participants reported a statistically significant increases in self-reported competence in technology integration, confidence levels toward integrating World Wide Web, emerging technologies for student learning, teacher professional development, and attitudes toward math, technology, science, and STEM careers.
Von Jennifer Miller-Ray im Buch STEAM Education (2019) im Text Investigating the Impact of a Community Makers´ Guild Training Program on Elementary and Middle School Educator Perceptions of STEM (Science, Technology, Engineering, and Mathematics) Dieses Kapitel erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | Lernenlearning , Mathematikmathematics |
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
Investigating the Impact of a Community Makers´ Guild Training Program on Elementary and Middle School Educator Perceptions of STEM (Science, Technology, Engineering, and Mathematics): Artikel als Volltext bei Springerlink (: , 704 kByte; : ) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Kapitel einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.