Understanding and Supporting Better Pairings for CS1 StudentsL. Hobbes LeGault
Publikationsdatum:
Zu finden in: ICER 2017 (Seite 267 bis 268), 2017
|
|
Zusammenfassungen
Introduction to programming courses employ pair programming with benefits to both students and instructors. When selecting their own partners, students without extant support or social networks are at a significant disadvantage relative to well-connected students. The present work will use individual and pair programming activities to create a matching program to suggest effective programming partners to students, with the goal of improving the experience of partner work in introductory CS classes. In doing so, we will explore the relevant matching traits in productive pairs and gain a deeper understanding of (un)productive pair partnerships.
Dieses Konferenz-Paper erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | pair programming , Programmierenprogramming |
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
Understanding and Supporting Better Pairings for CS1 Students: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 344 kByte; : 2020-11-28) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Konferenz-Paper
Beat hat Dieses Konferenz-Paper während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.