Understanding the Value of Interactive SMS for Large ClassesEusebio Scornavacca, Sid Huff, Stephen Marshall
Zu finden in: Innovative Mobile Learning (Seite 48 bis 59), 2009
|
|
Diese Seite wurde seit 9 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
The increasing sophistication and rapid uptake of mobile phones among university students is providing an unprecedented platform for the development of classroom interaction systems. This chapter describes the development of a SMS-based classroom interaction system and explores the impact that this application can have on students’ learning experience. The findings indicate that instructors and students perceive a number of benefits from the additional channel of communication in the classroom. The chapter concludes with a summary and recommendations for future practice and research.
Von Eusebio Scornavacca, Sid Huff, Stephen Marshall im Buch Innovative Mobile Learning (2009) im Text Understanding the Value of Interactive SMS for Large Classes Dieser Text erwähnt ...
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
Anderswo suchen
Beat und dieser Text
Beat hat Dieser Text während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.