Commodity, Firmness, and DelightFour Modes of Instructional Design Practice
Brad Hokanson, Charles Miller, Simon Hooper
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Zusammenfassungen
This chapter is interactive, with surveys and reflective examinations of the reader’s own work in instructional design. It examines instructional design using four professional models: manufacturer, engineer, architect and artist to help develop a broader understanding of the process of design. The values of the instructional design are also challenged, with the chapter examining the balance between utility and aesthetics, function and form. It concludes with a call for the instructional designer to work more as an artist, and offers tactics to encourage that change.
Von Brad Hokanson, Charles Miller, Simon Hooper im Buch Handbook of Visual Languages for Instructional Design (2007) im Text Commodity, Firmness, and Delight Dieser Text erwähnt ...
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Beat und dieser Text
Beat hat Dieser Text während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.