Learning by Constructing Realities With Hypermedia
Zu finden in: Learning to Solve Problems with Technology (2nd ed.), 2003
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Zusammenfassungen
From video, Chapter 6 adds sound, graphics, and multimedia computers as tools that students can use to represent what they know. While producing multimedia programs, students become sensitive to the needs and desires of the audience for whom they are producing. They work harder and use more skills, without complaint, than they ever would with pencil and paper. Multimedia represents a new form of literacy that students will learn only by participating in the production of multimedia.
Von Jane Howland, David H. Jonassen, Rose M. Marra, Joi Moore im Buch Learning to Solve Problems with Technology (2nd ed.) (2003) Dieser Text erwähnt ...
Personen KB IB clear | D. K. Andersen , P. J. Feltovich , M. J. Jacobson , Ted Nelson , R. J. Spiro | ||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | Aufmerksamkeit / Fokusattention , CD (Compact Disc) , Datenträger , DVD (Digital Versatile Disk) , HypermediaHypermedia , Lernenlearning , Multimediamultimedia , Multimodalität , WWW (World Wide Web)World Wide Web | ||||||||||||||||||
Bücher |
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Dieser Text erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Multicodierung |
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Beat und dieser Text
Beat war Co-Leiter des ICT-Kompetenzzentrums TOP während er Dieser Text ins Biblionetz aufgenommen hat. Die bisher letzte Bearbeitung erfolgte während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.