Inquiry, Investigative Processes, Art, and Writing in STEAMAdam Stroud, Lawrence Baines
Zu finden in: STEAM Education (Seite 1 bis 18), 2019
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Zusammenfassungen
Modern educational practices tend toward integrating domains that were previously considered distinct and separate. In recent years, the term STEM has come to be affiliated with the fields of science, technology, engineering, and mathematics education. However, once STEM was established as a handy way of referencing these four fields in a concise acronym, scholars urged a further expansion to include the arts—and thus was born the term STEAM (Robelen, 2011).
Von Adam Stroud, Lawrence Baines im Buch STEAM Education (2019) im Text Inquiry, Investigative Processes, Art, and Writing in STEAM Anderswo finden
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Inquiry, Investigative Processes, Art, and Writing in STEAM: Artikel als Volltext bei Springerlink (: , 1062 kByte; : ) |
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Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Kapitel einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.