Pedagogical Principles, Problems, and Possibilities in Online Global ClassroomsMalcolm Beazley, Julie McLeod, Lin Lin
Zu finden in: International Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education (Seite 675 bis 693), 2009
|
|
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
This chapter provides an overview of pedagogical issues, problems, and possibilities in global online classrooms, with a particular focus on the communication component. Discussions of pedagogical principles, problems, and possibilities are based on reflections of international collaborative projects conducted through a global educational network named 'Computer Pals Across the World†(CPAW), and are situated in important educational issues including context, commitment, collaboration and curriculum integration. It is hoped that these discussions will serve as a catalyst for further innovation and research in effective use of technology in global online classrooms.
Von Malcolm Beazley, Julie McLeod, Lin Lin im Buch International Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education (2009) im Text Pedagogical Principles, Problems, and Possibilities in Online Global Classrooms Dieses Kapitel erwähnt ...
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
Pedagogical Principles, Problems, and Possibilities in Online Global Classrooms: Artikel als Volltext bei Springerlink (: , 176 kByte; : 2020-11-28) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.