Total Cost of Ownership and Total Value of OwnershipKathryn Moyle
Zu finden in: International Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education (Seite 615 bis 631), 2009
|
|
Diese Seite wurde seit 11 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
School leaders are regularly required to make decisions concerning the effective integration of ICT into their schools´ teaching and learning programs. School leaders however, face challenges about the processes to use to inform their decision-making. These challenges include knowing which data to draw upon; how to collect the data and how to analyze it so that meaningful decisions can emerge. As such, this chapter examines some recent activities aimed at using data to inform leadership and management strategies in schools as they pertain to teaching and learning with educational technologies, and focuses in particular on total cost of ownership and total value of ownership models for assisting school leaders to make judgements about teaching and learning with technologies. This chapter brings together for investigation the relationships between pedagogy, IT infrastructure, organizational development, asset management, and school financial models to explore approaches to data-driven decision-making in relation to technologies in schools.
Von Kathryn Moyle im Buch International Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education (2009) im Text Total Cost of Ownership and Total Value of Ownership Dieses Kapitel erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | TCO , TCO in Education |
Tagcloud
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
Total Cost of Ownership and Total Value of Ownership: Artikel als Volltext bei Springerlink (: , 117 kByte; : 2020-11-28) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Kapitel einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.