Towards Live Informing and Automatic Analyzing of Student LearningReporting in ASSISTment System
Mingyu Feng, Neil T. Heffernan
Zu finden in: Usage Analysis in Learning Systems (Seite 207 bis 230), 2007
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Zusammenfassungen
Limited classroom time available in middle school mathematics classes forces teachers to choose between assisting students’ development and assessing students’ abilities. To help teachers make better use of their time, we are integrating assistance and assessment by utilizing a web-based system, ASSISTment, that will offer instruction to students while providing a more detailed evaluation of their abilities to the teacher than is possible under current approaches refer to (Razzaq et al., 2005) for more details about the ASSISTment system). In this article we describe the types of reports that we have designed and implemented that provide real time reporting to teachers in their classrooms. And experiment analysis tools are available to facilitate researchers to carry out randomized controlled learning experiments so that they are able to compare different tutoring strategies. Additionally, reports to principals are in progress. This reporting system is robust enough to support the 2000 students currently using our system.
Von Mingyu Feng, Neil T. Heffernan in der Zeitschrift Usage Analysis in Learning Systems (2007) im Text Towards Live Informing and Automatic Analyzing of Student Learning Dieser Zeitschriftenartikel erwähnt ...
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Beat und dieser Zeitschriftenartikel
Beat war Co-Leiter des ICT-Kompetenzzentrums TOP während er Dieser Zeitschriftenartikel ins Biblionetz aufgenommen hat. Die bisher letzte Bearbeitung erfolgte während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.