/ en / Traditional / help

Beats Biblionetz - Texte

A Study on the Classification of Online Education Types and Development of Quality Management Indicators for Lifelong Vocational Skills Development

Hyeon Mi Rha
Zu finden in: EdMedia 2018, 2018
Erste Seite des Textes (PDF-Thumbnail)
Diese Seite wurde seit 4 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

Future occupational world according to the 'Fourth Industrial Revolution' will continue to spread non-traditional employment such as platform workers as elastic employment expansion and platform-based services develop. In order to prepare for such a future society, it is important to develop lifelong vocational skills that must be continuously taught. To this end, the necessity of online education according to the principle of individualization, excellence and equality is emphasized. This study was conducted through literature review, Focus Group Interview (FGI), Delphi survey and expert consultation. In order to respond appropriately to the job market and the labor market caused by the Fourth Industrial Revolution, online education for lifelong vocational skills development was categorized into four types and quality management indexes for each type were developed. In order to manage the quality of online education by four types of open non-formal course, lifelong career development course, credit accreditation course, and degree course, each indicator was divided into three areas: development, operation, and infrastructure. And we divided them into detailed items for each area and developed quality indicators according to the areas.
Von Hyeon Mi Rha im Konferenz-Band EdMedia 2018 (2018) im Text A Study on the Classification of Online Education Types and Development of Quality Management Indicators for Lifelong Vocational Skills Development

iconVolltext dieses Dokuments

iconAnderswo suchen  Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBeat und dieses Konferenz-Paper

Beat hat Dieses Konferenz-Paper während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Konferenz-Paper einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.