/ en / Traditional / mobile

Beats Biblionetz - Texte

DYKNOW as a Tool for Differentiation

Exploring Alternative Ways to Assess in the Middle School Social Studies Classroom
Sara Mata
Zu finden in: Revolutionizing Education with Digital Ink (Seite 335 bis 341), 2016   
Erste Seite des Textes (PDF-Thumbnail)

iconZusammenfassungen

In this study, we evaluated the use of DYKNOW software for assessment in a middle school social studies classroom. DYKNOW software is a tool that can be used to differentiate for students´ learning needs by providing them with several multimedia options that allow them to utilize their computers to read, annotate, record, type, and ask for feedback from the teacher. It allows teachers to monitor students´ progress in the class, monitor and limit Internet usage, as well as engage in teacher-student communication during the class without making disruptions. The digital ink feature proved to be very beneficial as it provides clear immediate feedback about a students´ written piece. As a result, students had a very positive experience as they took the final exam. Their learning needs were differentiated and students felt more confident and positive about their performance.

Von Sara Mata im Konferenz-Band Revolutionizing Education with Digital Ink (2016) im Text DYKNOW as a Tool for Differentiation

iconDieses Kapitel erwähnt...


Begriffe
KB IB clear
DyKnow, Google Classroom, Lernenlearning, OneNote, Schuleschool, Tablet PCTablet PC, Tablet PCs in educationTablet PCs in education

iconDieses Kapitel erwähnt nicht... Eine statistisch erstelle Liste von nicht erwähnten (oder zumindest nicht erfassten) Begriffen, die aufgrund der erwähnten Begriffe eine hohe Wahrscheinlichkeit aufweisen, erwähnt zu werden.

icon
Nicht erwähnte Begriffe
LehrerIn, Unterricht

iconTagcloud

Diese Grafik fensterfüllend anzeigen als Pixelgrafik (PNG) Vektorgrafik (SVG)

iconAnderswo finden

icon

iconVolltext dieses Dokuments

iconAnderswo suchen Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.

Verweise auf dieses Kapitel 1
Verweise von diesem Kapitel 71
Webzugriffe auf dieses Kapitel 712128
20162017