/ en / Traditional / mobile

Beats Biblionetz - Texte

The Digital Sash

A Sketch-Based Badge System in a Social Network for Children
Stephanie Valentine, Angelica Leyva-McMurtry, Katya Borgos-Rodriguez, Tracy Hammond
Zu finden in: Revolutionizing Education with Digital Ink (Seite 179 bis 189), 2016   
Erste Seite des Textes (PDF-Thumbnail)
Diese Seite wurde seit mehr als 8 Monaten inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

In this chapter, we present a sketch-based reward system for promoting the practice of digital citizenship skills within our custom social network for children aged 7 to 12 years. This badge system prompts budding social networkers to complete fun, creative sketching activities and short writing tasks. Because we have deployed our custom social network (KidGab) within our local Girl Scouts Council, our badge system takes the form of a digital Girl Scout sash. In this work, we discuss the badges that prompted the most participation from our users and provide example responses for each. Finally, we consider methods in which our system and results might be generalized to suit non-scouting populations of children such as classrooms, clubs, and sports teams.

Von Stephanie Valentine, Angelica Leyva-McMurtry, Katya Borgos-Rodriguez, Tracy Hammond im Konferenz-Band Revolutionizing Education with Digital Ink (2016) im Text The Digital Sash

iconAnderswo finden

icon

iconVolltext dieses Dokuments

LokalAuf dem WWW The Digital Sash: A Sketch-Based Badge System in a Social Network for Children: Artikel als Volltext bei Springerlink (lokal: PDF, 974 kByte; WWW: Link OK 2017-06-28)

iconAnderswo suchen Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.

Verweise auf dieses Kapitel 1
Verweise von diesem Kapitel 1
Webzugriffe auf dieses Kapitel 2
20162017