/ en / Traditional / mobile

Beats Biblionetz - Texte

Mobile Learning, Student Concerns and Attitudes

Zoran Putnik
Zu finden in: Mobile Learning Design (Seite 139 bis 153), 2016   
Erste Seite des Textes (PDF-Thumbnail)
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

In this paper, examples of the current methods of employment in mobile learning, both in schools and in independent projects is presented and commented. After that, statistical data collected in a survey of students is given, concerning student´s opinions about the use of mobile services in mLearning, reasons for such a situation with, and attitudes about the future possible use. This data is accompanied with the ideas about the proper method of application of mobile learning not only in formal environment in schools, but also in an informal environment. Suggestion of this paper is to develop and organize mLearning as an addition, enhancement and supplement to both classic classroom and already accepted 'classic” eLearning, because of ample additional possibilities for use of mobile technology in any type of education.

Von Zoran Putnik im Buch Mobile Learning Design (2016) im Text Mobile Learning, Student Concerns and Attitudes

iconDieses Kapitel erwähnt...


Begriffe
KB IB clear
E-LearningE-Learning, mobile learningmobile learning

iconAnderswo finden

icon

iconVolltext dieses Dokuments

LokalAuf dem WWW Mobile Learning, Student Concerns and Attitudes: Artikel als Volltext bei Springerlink (lokal: PDF, 145 kByte; WWW: Link OK 2017-06-28)

iconAnderswo suchen Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.

Verweise auf dieses Kapitel 1
Verweise von diesem Kapitel 3
Webzugriffe auf dieses Kapitel 211131311
20162017