/ en / Traditional / mobile

Beats Biblionetz - Texte

Physical and Virtual Laboratories in Science and Engineering Education

Ton de Jong, Marcia C. Linn, Zacharias C. Zacharia
Erste Seite des Textes (PDF-Thumbnail)
Diese Seite wurde seit 3 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

The world needs young people who are skillful in and enthusiastic about science and who view science as their future career field. Ensuring that we will have such young people requires initiatives that engage students in interesting and motivating science experiences. Today, students can investigate scientific phenomena using the tools, data collection techniques, models, and theories of science in physical laboratories that support interactions with the material world or in virtual laboratories that take advantage of simulations. Here, we review a selection of the literature to contrast the value of physical and virtual investigations and to offer recommendations for combining the two to strengthen science learning.
Von Ton de Jong, Marcia C. Linn, Zacharias C. Zacharia im Text Physical and Virtual Laboratories in Science and Engineering Education

iconDieser wissenschaftliche Zeitschriftenartikel erwähnt...


Begriffe
KB IB clear
Lernenlearning, Simulation, Wissenschaftscience

iconAnderswo finden

icon

iconVolltext dieses Dokuments

LokalAuf dem WWW Physical and Virtual Laboratories in Science and Engineering Education: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 410 kByte; WWW: Link OK 2017-06-28)

iconAnderswo suchen Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.

Verweise auf diesen wissenschaftlichen Zeitschriftenartikel 1
Verweise von diesem wissenschaftlichen Zeitschriftenartikel 4
Webzugriffe auf diesen wissenschaftlichen Zeitschriftenartikel 472231221222313111111111111
2014201520162017