/ en / Traditional / mobile

Beats Biblionetz - Texte

Empowering Students as Knowledge Builders

Jan van Aalst, Carol K. K. Chan
Erste Seite des Textes (PDF-Thumbnail)
Diese Seite wurde seit 4 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

We discuss knowledge building in the context of government examinations in Hong Kong, and the need to develop twenty-first-century skills. Following this, we describe two pedagogical designs intended to develop knowledge building in this context: A gradual approach to develop it in four phases - developing a collaborative classroom culture, engaging in inquiry and curriculum adaptation, deepening knowledge-building discourse, and making use of knowledge-building principles and electronic portfolios - and an approach that extends from this to improve integration of the use of a web-based knowledge-building environment and classroom activities.
Von Jan van Aalst, Carol K. K. Chan im Buch Transformative Approaches to New Technologies and Student Diversity in Futures Oriented Classrooms (2012) im Text Empowering Students as Knowledge Builders

iconDieses Kapitel erwähnt...

iconAnderswo finden

icon

iconVolltext dieses Dokuments

LokalAuf dem WWW Empowering Students as Knowledge Builders: Artikel als Volltext bei Springerlink (lokal: PDF, 308 kByte; WWW: Link OK 2017-06-28)

iconAnderswo suchen Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.

Verweise auf dieses Kapitel 1
Verweise von diesem Kapitel 1
Webzugriffe auf dieses Kapitel 3111224241121121123
20132014201520162017