/ en / Traditional / mobile

Beats Biblionetz - Texte

Epilogue

Orit Hazzan, Tami Lapidot, Noa Ragonis
Zu finden in: Guide to Teaching Computer Science (Seite 247 bis 247), 2011   
Erste Seite des Textes (PDF-Thumbnail)
Diese Seite wurde seit 4 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

This Guide presents a comprehensive framework for the teaching of the MTCS course as well as the teaching of additional other computer science and computer science education courses. As has been mentioned in this Guide, not all issues related to the teaching of these topics can be addressed in one Guide. Indeed, we view this book as a Guide that enables each computer science educator to further develop and adopt the material the Guide presents for his or her individual needs. For example, the teaching of advanced computer science topics can be based on applying the principles presented in this Guide, such as active learning active learning, lab-based teaching lab-based teaching, and the variations in teaching methods teaching methods, types of questions types of questions, and tasks presented to the learners.
Von Orit Hazzan, Tami Lapidot, Noa Ragonis im Buch Guide to Teaching Computer Science (2011) im Text Epilogue

iconDieses Kapitel erwähnt...

iconAnderswo finden

icon

iconVolltext dieses Dokuments

LokalAuf dem WWW Epilogue: Artikel als Volltext bei Springerlink (lokal: PDF, 1465 kByte; WWW: Link OK 2017-06-28)

iconAnderswo suchen Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.

Verweise auf dieses Kapitel 1
Verweise von diesem Kapitel 1
Webzugriffe auf dieses Kapitel 102321221131
20132014201520162017