/ en / Traditional / mobile

Beats Biblionetz - Texte

Evaluation of the Deployment of GoBinder on Tablet PCs as an Aid to Student Note-Taking and Organization

Mark Payton
Diese Seite wurde seit 10 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

This paper describes the deployment of Agilix GoBinder as a Tablet PC based tool for organization, information management and notetaking to replace previous paper based systems. We describe the various capabilities of the software and examine specifically those functions that allow it to replace the several other systems formerly in use by students at an independent secondary school. Surveys administered to participating students at the end of the study period allowed for analysis of the effectiveness of GoBinder as a tool for aiding students to better manage their assignments, class notes, and other relevant classrelated information.
Von Mark Payton im Konferenz-Band The Impact of Tablet PCs and Pen-based Technology on Education 2006 (2006) im Text Evaluation of the Deployment of GoBinder on Tablet PCs as an Aid to Student Note-Taking and Organization

iconDieses Konferenz-Paper erwähnt...


Begriffe
KB IB clear
Evaluationevaluation, Tablet PCTablet PC, Tablet PCs in educationTablet PCs in education

iconDieses Konferenz-Paper erwähnt nicht... Eine statistisch erstelle Liste von nicht erwähnten (oder zumindest nicht erfassten) Begriffen, die aufgrund der erwähnten Begriffe eine hohe Wahrscheinlichkeit aufweisen, erwähnt zu werden.

icon
Nicht erwähnte Begriffe
DyKnow

iconTagcloud

Diese Grafik fensterfüllend anzeigen als Pixelgrafik (PNG) Vektorgrafik (SVG)

iconAnderswo suchen Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.

Verweise auf dieses Konferenz-Paper 1
Verweise von diesem Konferenz-Paper 3
Webzugriffe auf dieses Konferenz-Paper 
20082009201020112012201320142015201620172018