/ en / Traditional / mobile

Beats Biblionetz - Texte

Towards Live Informing and Automatic Analyzing of Student Learning

Reporting in ASSISTment System
Mingyu Feng, Neil T. Heffernan
Zu finden in: Usage Analysis in Learning Systems (Seite 207 bis 230), 2007
Erste Seite des Textes (PDF-Thumbnail)
Diese Seite wurde seit 2 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

Limited classroom time available in middle school mathematics classes forces teachers to choose between assisting students’ development and assessing students’ abilities. To help teachers make better use of their time, we are integrating assistance and assessment by utilizing a web-based system, ASSISTment, that will offer instruction to students while providing a more detailed evaluation of their abilities to the teacher than is possible under current approaches refer to (Razzaq et al., 2005) for more details about the ASSISTment system). In this article we describe the types of reports that we have designed and implemented that provide real time reporting to teachers in their classrooms. And experiment analysis tools are available to facilitate researchers to carry out randomized controlled learning experiments so that they are able to compare different tutoring strategies. Additionally, reports to principals are in progress. This reporting system is robust enough to support the 2000 students currently using our system.
Von Mingyu Feng, Neil T. Heffernan in der Zeitschrift Usage Analysis in Learning Systems (2007) im Text Towards Live Informing and Automatic Analyzing of Student Learning

iconDieser Zeitschriftenartikel erwähnt...

iconVolltext dieses Dokuments

LokalTowards Live Informing and Automatic Analyzing of Student Learning: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 349 kByte)

iconAnderswo suchen Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.

Verweise auf diesen Zeitschriftenartikel 1
Verweise von diesem Zeitschriftenartikel 1
Webzugriffe auf diesen Zeitschriftenartikel 
20072008200920102011201220132014201520162017