/ en / Traditional / mobile

Beats Biblionetz - Texte

The Crisis in Information Technology Support

Has Our Current Model Reached Its Limit?
Polley A. McClure, John W. Smith, Toby D. Sitko
Publikationsdatum:

iconDieser Text erwähnt...


Begriffe
KB IB clear
Support

iconZitate aus diesem Text

New users want authority, but lack expertise to make decisions Users who have only experienced information systems through a Windows, Macintosh, or Web interface may be inclined to believe that “all it takes is a click” to achieve the power and magic they experience every day. These users do not understand the mechanisms underlying this magic and the complexity required to make it all happen. Technology staff work with tools that most staff, faculty, and administrators do not understand. Nonetheless, these users and administrators assume that they do, and that their decisions are as valid, or more so, than those of the technology professional with twenty years of experience.
von Polley A. McClure, John W. Smith, Toby D. Sitko im Text The Crisis in Information Technology Support (1997)

iconEinträge in Beats Blog

iconErwähnungen Dies ist eine nach Erscheinungsjahr geordnete Liste aller im Biblionetz vorhandenen Werke, die das ausgewählte Thema behandeln.

iconVolltext dieses Dokuments

LokalAuf dem WWW The Crisis in Information Technology Support: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 272 kByte; WWW: Link OK 2017-06-28)

iconAnderswo suchen Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.

Verweise auf diesen Text 3
Verweise von diesem Text 2
Webzugriffe auf diesen Text 
20072008200920102011201220132014201520162017