/ en / Traditional / mobile

Beats Biblionetz - Texte

Think Small!

A Beginner's Guide to Using Technology to Promote Learning
Beverly R. King
Zu finden in: Educause Quarterly 1/07, 2007
Erste Seite des Textes (PDF-Thumbnail)

iconZusammenfassungen

Incremental steps toward integrating technology in teaching can pay big dividends.
Von Klappentext in der Zeitschrift Educause Quarterly 1/07 (2007) im Text Think Small!
This article targets the faculty member in higher education who is relatively inexperienced in the art of teaching with technology or who has been frustrated in previous attempts because of the overwhelming number of options available. In contrast to the common U.S. notion to think (and live) large, what I recommend is to "think small." To increase the use of technology in teaching, faculty should be given examples of successful strategies and encouraged to take incremental steps to achieve similar successes.
Von Beverly R. King in der Zeitschrift Educause Quarterly 1/07 (2007) im Text Think Small!

iconDieser Zeitschriftenartikel erwähnt...

iconVolltext dieses Dokuments

LokalAuf dem WWW Think Small!: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 114 kByte; WWW: Link OK 2017-06-28)

iconAnderswo suchen Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.

Verweise auf diesen Zeitschriftenartikel 2
Verweise von diesem Zeitschriftenartikel 1
Webzugriffe auf diesen Zeitschriftenartikel 11553212112312111122111211312311142211113322123123111411111
20072008200920102011201220132014201520162017