/ en / Traditional / mobile

Beats Biblionetz - Texte

Professional Development for Aspiring CIOs

William F. Hogue, David W. Dodd
Zu finden in: Educause Quarterly 3/2006, 2006
Erste Seite des Textes (PDF-Thumbnail)

iconZusammenfassungen

A faculty member who attended an ITSS intensive seven-day workshop made the following comment: “You’re not like normal IT people.” When asked for clarification, the faculty member said that we (the authors) talk on their terms in non-techie language and that we are committed to their success instead of telling them what they should do or how they should do it. This sentiment was not isolated—feedback from other training workshops echoed a similar theme. These comments reveal the need for IT departments to match staff personality to the job. Working with faculty, an IT staff member should have a philosophy of working with the individual to help find an effective use for each specific situation based on the faculty member’s needs (technical skill level, time constraints, resource availability, and so forth).
Von William F. Hogue, David W. Dodd in der Zeitschrift Educause Quarterly 3/2006 (2006) im Text Professional Development for Aspiring CIOs

iconDieser Zeitschriftenartikel erwähnt...

iconVolltext dieses Dokuments

LokalAuf dem WWW Professional Development for Aspiring CIOs: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 202 kByte; WWW: Link OK 2017-06-28)

iconAnderswo suchen Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.

Verweise auf diesen Zeitschriftenartikel 1
Verweise von diesem Zeitschriftenartikel 1
Webzugriffe auf diesen Zeitschriftenartikel 59845883221121133111111221221111141242142221111311211321111112111111
200620072008200920102011201220132014201520162017