
Zusammenfassungen
Interactive visualizations combined with online inquiry and embedded assessments can deepen student understanding of complex ideas in science.
Von Marcia C. Linn, Hee-Sun Lee, Robert Tinker, Freda Husic, Jennifer L. Chiu im Text Teaching and Assessing Knowledge Integration in Science (2006)
Dieser Text erwähnt...
Zitate aus diesem Text
When students engage in inquiry and learn to integrate their ideas, they are prepared to apply what they learn in science classes to contexts beyond the classroom. For schools to teach inquiry and knowledge integration, both instruction and assessment need to change. Our findings and other similar studies show that typical multiple-choice science assessments are not sensitive to instruction designed to promote coherent (17, 18) or deep understanding of science topics (19).
von Marcia C. Linn, Hee-Sun Lee, Robert Tinker, Freda Husic, Jennifer L. Chiu im Text Teaching and Assessing Knowledge Integration in Science (2006)
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anderswo suchen 
Biblionetz-History 
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
Inbound: 000001
Outbound: 000002
Besucher(08.18): 000003 *
Besucher Total : 000291 *
Erster Eintrag:27.08.2006
Letzter Eintrag:27.08.2006
HTML-File: 25.09.2018
(c) beat.doebe.li 1996-2018 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)
Mail: bibliothekar@doebe.li Die offizielle und stabile Adresse lautet https://beat.doebe.li/bibliothek/t06274.html
Beats Biblionetz ist Teilnehmer des Partnerprogramms von Amazon Europe S.à.r.l.
Beat Döbeli Honegger ist bei Google+
*(ohne Suchmaschinen und ohne Proxy-Verluste)