/ en / Traditional / mobile

Beats Biblionetz - Texte

Teaching and Assessing Knowledge Integration in Science

Marcia C. Linn, Hee-Sun Lee, Robert Tinker, Freda Husic, Jennifer L. Chiu
Erstpublikation in: Science Magazin Vol 313, p. 1049-1050
Publikationsdatum:
Diese Seite wurde seit 11 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

Interactive visualizations combined with online inquiry and embedded assessments can deepen student understanding of complex ideas in science.
Von Marcia C. Linn, Hee-Sun Lee, Robert Tinker, Freda Husic, Jennifer L. Chiu im Text Teaching and Assessing Knowledge Integration in Science (2006)

iconDieser Text erwähnt...


Fragen
KB IB clear
Hilft Multimedia beim Lernen?

iconZitate aus diesem Text

When students engage in inquiry and learn to integrate their ideas, they are prepared to apply what they learn in science classes to contexts beyond the classroom. For schools to teach inquiry and knowledge integration, both instruction and assessment need to change. Our findings and other similar studies show that typical multiple-choice science assessments are not sensitive to instruction designed to promote coherent (17, 18) or deep understanding of science topics (19).
von Marcia C. Linn, Hee-Sun Lee, Robert Tinker, Freda Husic, Jennifer L. Chiu im Text Teaching and Assessing Knowledge Integration in Science (2006)

iconAnderswo finden

icon

iconVolltext dieses Dokuments

LokalAuf dem WWW Teaching and Assessing Knowledge Integration in Science: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 126 kByte; WWW: Link OK 2017-06-28)

iconAnderswo suchen Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.

Verweise auf diesen Text 1
Verweise von diesem Text 2
Webzugriffe auf diesen Text 
200620072008200920102011201220132014201520162017