/ en / Traditional / mobile

Beats Biblionetz - Bücher

Learning Personalized

The Evolution of the Contemporary Classroom
Allison Zmuda, Greg Curtis, Diane Ullman ,   
Buchcover
Diese Seite wurde seit 2 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

A real-world action plan for educators to create personalized learning experiences Learning Personalized: The Evolution of the Contemporary Classroom provides teachers, administrators, and educational leaders with a clear and practical guide to personalized learning. Written by respected teachers and leading educational consultants Allison Zmuda, Greg Curtis, and Diane Ullman, this comprehensive resource explores what personalized learning looks like, how it changes the roles and responsibilities of every stakeholder, and why it inspires innovation. The authors explain that, in order to create highly effective personalized learning experiences, a new instructional design is required that is based loosely on the traditional model of apprenticeship: learning by doing.
Learning Personalized challenges educators to rethink the fundamental principles of schooling that honors students' natural willingness to play, problem solve, fail, re-imagine, and share. This groundbreaking resource:
  • Explores the elements of personalized learning and offers a framework to achieve it
  • Provides a roadmap for enrolling relevant stakeholders to create a personalized learning vision and reimagine new roles and responsibilities
  • Addresses needs and provides guidance specific to the job descriptions of various types of educators, administrators, and other staff
This invaluable educational resource explores a simple framework for personalized learning: co-creation, feedback, sharing, and learning that is as powerful for a teacher to re-examine classroom practice as it is for a curriculum director to reexamine the structure of courses.
Von Klappentext im Buch Learning Personalized (2015)

iconDieses Buch erwähnt...


Begriffe
KB IB clear
Bildungeducation (Bildung), Curriculum / Lehrplancurriculum, Innovationinnovation, LehrerInteacher, Lernenlearning, Schuleschool

iconDieses Buch erwähnt nicht... Eine statistisch erstelle Liste von nicht erwähnten (oder zumindest nicht erfassten) Begriffen, die aufgrund der erwähnten Begriffe eine hohe Wahrscheinlichkeit aufweisen, erwähnt zu werden.

icon
Nicht erwähnte Begriffe
Schweiz, Unterricht

iconTagcloud

Diese Grafik fensterfüllend anzeigen als Pixelgrafik (PNG) Vektorgrafik (SVG)

iconVolltext dieses Dokuments

LokalLearning Personalized: Gesamtes Buch als Volltext (lokal: 9160 kByte)

iconBibliographisches Hier finden Sie Angaben um das gewählte Werk zu kaufen oder in einer Bibliothek auszuleihen.

Titel FormatBez.Aufl.JahrISBN      
Learning PersonalizedE--0-Bei einer Nebis-Bibliohek ausleihen
Bei Amazon.com suchen und direkt bestellen

iconBeat und Dieses Buch

Beat hat Dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Buch einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.

Verweise auf Dieses Buch 1
Verweise von diesem Buch 7
Webzugriffe auf Dieses Buch 1812111111122224
201520162017