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Beats Biblionetz - Bücher

The Gamification of Learning and Instruction Fieldbook

Ideas into Practice
Karl M. Kapp , local 
Buchcover
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iconZusammenfassungen

The Gamification of Learning and Instruction FieldbookFollowing Karl Kapp's earlier book The Gamification of Learning and Instruction, this Fieldbook provides a step-by-step approach to implementing the concepts from the Gamification book with examples, tips, tricks, and worksheets to help a learning professional or faculty member put the ideas into practice. The Online Workbook, designed largely for students using the original book as a textbook, includes quizzes, worksheets and fill-in-the-blank areas that will help a student to better understand the ideas, concepts and elements of incorporating gamification into learning.
Von Klappentext im Buch The Gamification of Learning and Instruction Fieldbook (2013)

iconDieses Buch erwähnt ...


Personen
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Karl M. Kapp

Begriffe
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BrainstormingBrainstorming, game-based learninggame-based learning, GamificationGamification, instant gratification, Lernenlearning, PrototypingPrototyping, Simulation, storytellingstorytelling, World of Warcraft
icon
Bücher
Jahr  Umschlag Titel Abrufe IBOBKBLB
2012 local  The Gamification of Learning and Instruction (Karl M. Kapp) 3, 1, 5, 2, 8, 3, 10, 1, 1, 7, 3, 58155398

iconZitationsgraph

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iconErwähnungen  Dies ist eine nach Erscheinungsjahr geordnete Liste aller im Biblionetz vorhandenen Werke, die das ausgewählte Thema behandeln.

iconCo-zitierte Bücher

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(Lee Sheldon) (2011) local 
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Reality Is Broken

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iconVolltext dieses Dokuments

The Gamification of Learning and Instruction Fieldbook: Gesamtes Buch als Volltext (lokal: 14755 kByte)

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Titel   Format Bez. Aufl. Jahr ISBN          
The Gamification of Learning and Instruction Fieldbook E - - 0 111867443X Swissbib Worldcat Bestellen bei Amazon.de Buy it now!

iconBeat und dieses Buch

Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.

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