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Beats Biblionetz - Bücher

The Gamification of Learning and Instruction

Game-based Methods and Strategies for Training and Education
Karl M. Kapp , local 
Buchcover
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iconZusammenfassungen

The Gamification of Learning and InstructionLearning professionals are finding success applying game-based sensibilities to the development of instruction. This is the first book to show how to design online instruction that leverages the best elements of online games to increase learning, retention, and application.
It explains how to match different game strategies to types of learning content for the right learning outcome and discusses how gamification techniques can be used in a variety of settings to improve learning, retention and application of knowledge. Supported by peer-reviewed studies and examples from corporations who have adopted game-based learning successfully, the book illustrates how combining instructional design thinking with game concepts can create engaged and interactive learning experiences across a variety of media, from online to face-to-face.
Von Klappentext im Buch The Gamification of Learning and Instruction (2012)

iconDieses Buch erwähnt ...


Personen
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Albert Bandura

Begriffe
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cognitive apprenticeshipcognitive apprenticeship, ContentContent, Designdesign, Feedback (Rückmeldung)Feedback, game-based learninggame-based learning, GamificationGamification, instant gratification, Lernenlearning, Motivationmotivation, Spielgame, storytellingstorytelling, World of Warcraft, Zone of Proximal Development
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Bücher
Jahr  Umschlag Titel Abrufe IBOBKBLB
1986 Social Foundations of Thought and Action (Albert Bandura) 1, 1, 4, 1, 6681613

iconZitationsgraph

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iconErwähnungen  Dies ist eine nach Erscheinungsjahr geordnete Liste aller im Biblionetz vorhandenen Werke, die das ausgewählte Thema behandeln.

iconCo-zitierte Bücher

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Revolution des Lernens

Kinder, Computer, Schule in einer digitalen Welt

The Children's Machine

Rethinking school in the age of the computer

(Seymour Papert) (1993)  local 
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Rules of Play

Game Design Fundamentals

(Katie Salen, Eric Zimmerman) (2003)  local 
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Reality Is Broken

Why Games Make Us Better and How They Can Change the World

(Jane McGonigal) (2011) local 
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Serious Games

Games that educate, train and inform

(David Michael, Sande Chen) (2006) local 

iconVolltext dieses Dokuments

The Gamification of Learning and Instruction: Gesamtes Buch als Volltext (lokal: 4506 kByte)

iconStandorte  Eine Liste von Orten, wo das Objekt physisch vorhanden ist.

Nina ( 09.02.2014)

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Titel   Format Bez. Aufl. Jahr ISBN          
The Gamification of Learning and Instruction E - - 0 1118096347 Swissbib Worldcat Bestellen bei Amazon.de Buy it now!

iconBeat und dieses Buch

Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.

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