Learning to Teach Using ICT in the Secondary SchoolA companion to school experience
|
Diese Seite wurde seit mehr als 8 Monaten inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
Learning to Teach Using ICT in the Secondary School offers teachers of all subjects a comprehensive, practical introduction to the extensive possibilities that ICT offers pupils, teachers and schools. Under-pinned by the latest theory and research, it provides practical advice and guidance, tried-and-tested examples, and covers a range of issues and topics essential for teachers using ICT to improve teaching and learning in their subject.
Von Klappentext im Buch Learning to Teach Using ICT in the Secondary School (2013) Kapitel
- 1. Perspectives on an Theories of Learning with Digital Technologies
- 13. Mobile Learning - Strategies for Planning and implementing Learning with Mobile Devices in Secondary School Contexts (Judith Seipold, Norbert Pachler, Ben Bachmair, Beat Döbeli Honegger)
Dieses Buch erwähnt ...
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Ein Notebook pro StudentIn (ENpS), Kinder, Konstruktivismus, LehrerIn, Notebooks an Schulen, Unterricht |
Tagcloud
Zitationsgraph
Zeitleiste
1 Erwähnungen
- Second Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education (Joke Voogt, Gerald Knezek, Rhonda Christensen, Kwok-Wing Lai) (2018)
Volltext dieses Dokuments
Learning to Teach Using ICT in the Secondary School: Gesamtes Buch als Volltext (: , 4817 kByte) | |
Mobile Learning: Artikel als Volltext (: , 291 kByte) |
Standorte
Beat ( 27.11.2013)
Bibliographisches
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt ein physisches und ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.