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Beats Biblionetz - Bücher

Mastering the Hype Cycle

How to Choose the Right Innovation at the Right Time
Jackie Fenn, Mark Raskino , local 
Buchcover
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iconZusammenfassungen

Mastering the Hype CycleIt happens over and over again. Some innovation (a new product, a management trend) comes along that captures the public's imagination. Everybody joins the parade with great fanfare and high expectations. This "next big thing" promises to transform the companies that adopt it - and inflict great peril on those that don't. Then, when the innovation fails to deliver as promised immediately, everyone starts bailing out. Investments are wasted; stock prices plunge; disillusionment sets in. It doesn't have to be this way. In Mastering the Hype Cycle, Jackie Fenn and Mark Raskino explain what drives this pattern and how your company can avoid its potential dangers. By understanding the hype cycle, you can ride it more skillfully - timing your investment decisions so that the innovations you adopt stand the best chance of succeeding in the long-term. Drawing on company examples and Gartner's proven STREET (Scope, Track, Rank, Evaluate, Evangelize, Transfer) framework, the authors show how to orchestrate the key steps in the innovation-adoption process - from choosing which innovations to take on and when in their life cycle you should adopt, to paving the way for a successful introduction. The hype cycle isn't going away. But this book arms you with the strategies you need to ride the crest of a new idea to success - and steer clear of the trough of disillusionment.
Von Klappentext im Buch Mastering the Hype Cycle (2008)

iconDieses Buch erwähnt ...


Personen
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Susan Blackmore, Abraham Maslow, Geoffrey A. Moore, E. M Rogers, Joseph Weizenbaum

Begriffe
KB IB clear
Amaras Gesetz, Hype CycleHype Cycle, Innovationinnovation, Managementmanagement, MetaverseMetaverse, microbloggingmicroblogging, Netflix Prize, social network analysissocial network analysis, work-life-balance
icon
Bücher
Jahr  Umschlag Titel Abrufe IBOBKBLB
1954 local  Motivation and Personality (Abraham Maslow) 29300
1962 local  Diffusion of Innovations (E. M Rogers) 8, 4, 13, 4, 3, 4, 6, 6, 5, 10, 19, 3 721131154
1976   Die Macht der Computer und die Ohnmacht der Vernunft (Joseph Weizenbaum) 7, 10, 11, 4, 5, 4, 5, 10, 8, 12, 18, 8 154170818894
1991 local  Crossing the Chasm (Geoffrey A. Moore) 3, 4, 8, 2, 4, 3, 8, 6, 6, 13, 11, 7 262671463
1999 local  The Meme Machine (Susan Blackmore) 2, 5, 1, 3, 7, 1, 3, 4, 1, 9, 14, 2 1010263

iconZitationsgraph

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iconErwähnungen  Dies ist eine nach Erscheinungsjahr geordnete Liste aller im Biblionetz vorhandenen Werke, die das ausgewählte Thema behandeln.

  • Das Elektroauto - Mobilität im Umbruch (Marcus Keichel, Oliver Schwedes) (2013) local 

iconVolltext dieses Dokuments

Mastering the Hype Cycle: Gesamtes Buch als Volltext (lokal: 1603 kByte)

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Titel   Format Bez. Aufl. Jahr ISBN          
Mastering the Hype Cycle E - - 0 1422121100 Swissbib Worldcat Bestellen bei Amazon.de Buy it now!

iconBeat und dieses Buch

Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.

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