/ en / Traditional / mobile

Beats Biblionetz - Bücher

International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, Volume 2

iconKapitel Unter den anklickbaren Kapiteln finden Sie Informationen über einzelne Teile des gewählten Werks.

  • Welcome to the future - ijCSCL volume 2 (Seite 1 - 5) (, ) (2007)
  • Community-based learning - The core competency of residential, research-based universities (Seite 9 - 40) (Gerhard Fischer, Markus Rohde, Volker Wulf) (2007)
  • Patterns as a paradigm for theory in community-based learning (Seite 41 - 59) (John M. Carroll, Umer Farooq) (2007)
  • A rating scheme for assessing the quality of computer-supported collaboration processes (Seite 63 - 86) (Anne Meier, , ) (2007)
  • Investigating patterns of interaction in networked learning and computer-supported collaborative learning - A role for Social Network Analysis (Seite 87 - 103) (Maarten De Laat, Vic Lally, Lasse Lipponen, P. Robert-Jan Simons) (2007)
  • Barriers to online critical discourse (Seite 105 - 126) (Liam Rourke, Heather Kanuka) (2007)
  • A double issue for CSCL 2007 (Seite 127 - 131) (, , ) (2007)
  • Contextual perspective in analysing collaborative knowledge construction of two small groups in web-based discussion (Seite 133 - 158) (Maarit Arvaja) (2007)
  • Supporting collaborative learning and problem-solving in a constraint-based CSCL environment for UML class diagrams (Seite 159 - 190) (Nilufar Baghaei, Antonija Mitrovic, Warwick Irwin) (2007)
  • Dealing with multiple documents on the WWW - The role of metacognition in the formation of documents models (Seite 191 - 210) (Marc Stadtler, Rainer Bromme) (2007)
  • Specifying computer-supported collaboration scripts (Seite 211 - 224) (Lars Kobbe, , , , Raija Hämäläinen, Päivi Häkkinen, ) (2007)
  • Scripting by assigning roles - Does it improve knowledge construction in asynchronous discussion groups? (Seite 225 - 246) (Tammy Schellens, Hilde van Keer, Bram de Wever, Martin Valcke) (2007)
  • Using graphical tools in a phased activity for enhancing dialogical skills - An example with Digalo (Seite 247 - 272) (Nathalie Muller Mirza, Valérie Tartas, Anne-Nelly Perret-Clermont, Jean-François de Pietro) (2007)
  • How do argumentation diagrams compare when student pairs use them as a means for debate or as a tool for representing debate? (Seite 273 - 295) (Kristine Lund, Gaëlle Molinari, Arnauld Séjourné, Michael Baker) (2007)
  • Argumentation in a changing world (Seite 297 - 313) (Baruch B. Schwarz, Reurma de Groot) (2007)
  • Rainbow - A framework for analysing computer-mediated pedagogical debates (Seite 315 - 357) (Michael Baker, Jerry Andriessen, Kristine Lund, Marije van Amelsvoort, Matthieu Quignard) (2007)
  • CSCL and its flash themes (Seite 359 - 362) () (2007)
  • Using activity-oriented design methods to study collaborative knowledge-building in e-learning courses within higher education (Seite 363 - 391) (Christine Greenhow, Brad Belbas) (2007)
  • Future technology workshop - A collaborative method for the design of new learning technologies and activities (Seite 393 - 419) (Giasemi Vavoula, ) (2007)
  • Facilitating argumentative knowledge construction with computer-supported collaboration scripts (Seite 421 - 447) (Karsten Stegmann, , ) (2007)
  • Putting the pieces together - Online argumentation vee diagrams enhance thinking during discussions (Seite 479 - 500) (E. Michael Nussbaum, Denise L. Winsor, Yvette M. Aqui, Anne M. Poliquin) (2007)

iconDiese Zeitschrift erwähnt...

iconDiese Zeitschrift erwähnt nicht... Eine statistisch erstelle Liste von nicht erwähnten (oder zumindest nicht erfassten) Begriffen, die aufgrund der erwähnten Begriffe eine hohe Wahrscheinlichkeit aufweisen, erwähnt zu werden.

icon
Nicht erwähnte Begriffe
ArgueGraph

iconZitationsgraph

Diese Grafik fensterfüllend anzeigen als Pixelgrafik (PNG) Vektorgrafik (SVG)

iconErwähnungen Dies ist eine nach Erscheinungsjahr geordnete Liste aller im Biblionetz vorhandenen Werke, die das ausgewählte Thema behandeln.

iconAnderswo finden

iconAnderswo suchen Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBeat und Diese Zeitschrift

Beat hat Diese Zeitschrift während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.

Verweise auf Diese Zeitschrift 139
Verweise von dieser Zeitschrift 229
Webzugriffe auf Diese Zeitschrift 831181314894132312426533710611285214625455225223210312527123344644
2011201220132014201520162017