/ en / Traditional / mobile

Beats Biblionetz - Bücher

Common Formative Assessments

How to Connect Standards-Based Instruction and Assessment
Larry Ainsworth, Donald Viegut ,
Buchcover
Diese Seite wurde seit 3 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

Common assessments - both formative and summative - are a means of ensuring that teachers align both curriculum and assessment with standards and the goals of the school. Teams of teachers in the same subject area or grade level develop, test, and refine the assessments that they use to provide consistency in grading and other assessments. The process of developing common assessments helps teachers examine and improve their practice, collect and analyze data, and work collaboratively to improve curriculum, instruction, and assessment. Schools using the common formative assessment process are finding that the results are providing powerful insights about: how well their students have learned the standards; what changes they need to consider in their instructional strategies; and how to meet the differing needs of their students.
Von Klappentext im Buch Common Formative Assessments (2006)
Now you have powerful means to closely align curriculum, instruction, and assessment to the standards essential for student success. You will learn how teams of teachers in the same content area or grade level can collaboratively develop, test, and refine common formative assessments in order to gain reliable and timely feedback on student progress. The results provide teachers with critical insight into how well students are understanding the standards, what changes are needed in instructional strategies, and how to best meet the needs of every student! This timely resource presents the "big picture" of an integrated, standards-based instruction and assessment system and offers instructional leaders and teacher teams guidelines for:
  • Developing high-quality common formative assessments
  • Aligning school-based common formative assessments with district benchmarks and large-scale summative assessments
  • Predicting likely student performance on subsequent assessments in time to make instructional modifications
  • Implementing and sustaining common formative assessments within the school’s or district’s assessment culture
This book is a must-read for all educators and leaders committed to improving standards-based assessment practices in their district, school, or classroom.
Von Klappentext im Buch Common Formative Assessments (2006)

iconDieses Buch erwähnt...


Begriffe
KB IB clear
Bildungsstandards, formative Beurteilung, Leistungsnachweis

iconDieses Buch erwähnt nicht... Eine statistisch erstelle Liste von nicht erwähnten (oder zumindest nicht erfassten) Begriffen, die aufgrund der erwähnten Begriffe eine hohe Wahrscheinlichkeit aufweisen, erwähnt zu werden.

iconTagcloud

Diese Grafik fensterfüllend anzeigen als Pixelgrafik (PNG) Vektorgrafik (SVG)

iconZitationsgraph

Diese Grafik fensterfüllend anzeigen als Pixelgrafik (PNG) Vektorgrafik (SVG)

iconErwähnungen Dies ist eine nach Erscheinungsjahr geordnete Liste aller im Biblionetz vorhandenen Werke, die das ausgewählte Thema behandeln.

iconCo-zitierte Bücher

iconStandorte Eine Liste von Orten, wo das Objekt physisch vorhanden ist.

IFE (Hg 224 )

iconBibliographisches Hier finden Sie Angaben um das gewählte Werk zu kaufen oder in einer Bibliothek auszuleihen.

Titel FormatBez.Aufl.JahrISBN      
Common Formative AssessmentsD--120061412915775SwissbibWorldcatBestellen bei Amazon.deBestellen bei ebook.de

iconBeat und Dieses Buch

Beat hat Dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.

Verweise auf Dieses Buch 11
Verweise von diesem Buch 3
Webzugriffe auf Dieses Buch 
20072008200920102011201220132014201520162017